marți, 24 mai 2011

Despre manele,cocalari şi altele...

La cererea dragei mele mame şi prietene am să fac un articol despre manele cocalari şi piţipoance pentru că mi-a spus:’’Sunt curioasă să văd ce ai scrie,dacă te-ai ocupa de subiectul ăsta’’.Păi maneau este un gen muzical fără număr,fără număr promovat la nesfârşit de KANAL D,Taraf...şi Mynele.Mai mult sau mai puţin apreciat acest gen are priză la public.Personal,fac parte din categoria celor care nu ascultă de obicei o astfel de muzică dar la nevoie,n-am ce face.
COCALARII:tipi ce nu se lipsesc de ochelarii de soare nici în casă,nici p’afară,nici dacă-i iarna cât de lungă sau vară,cât de scurtă,nici zi,nici noapte.Acest accesoriu este Esenţial Existenţei  ’’existenţioase’’ lor.Dacă părinţii le lasă pe mână un hârb de maşină,pentru că n-ar da deocamdată  zeci mii de euro chiar şi pentru odrasla lor,să le cumpere o adevărată maşină,aceştia ar intra cu hârbul într-un  copac sau şi mai bine într-un stâlp,’’aşa în glumă’’...numa’că gluma se îngroaşă când ajunge poliţia!GREŞIT!Scapă tata băiatu’!
PIŢIPOANCELE:frumoase,cu poşete de mii de euro de la Milano,ce îşi fâţâie funduleţul pe Dorobanţi!Eh,da’de unde?!Credeţi că numai pe Dorobanţi în Bucureşti întâlniţi PIŢIPOANCE?În toată ţara...E plină lumea de piţipoance!Şi în satul X sau Y întâlnim aşa fete,care habar n-au pe ce lume trăiesc!Fetele,cu tona de fard,şi cu poşeta la braţ te surprind în orice moment cu cele mai ’’deştepte’’idei gen:Fată am o idee?’’ ’’Gen fată?Super fată?’’ ’’Aşteaptă fată!Că am uitat ideea!’’ ’’Genial fată!’’

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte