vineri, 10 iunie 2011

Banchetul-După

Păcat că nu am fost toţi.Doar doi dintre noi au lipsit,cu ei,(de fapt cu ele)formula ar fi fost completă..fără ele distracţia nu a fost la fel de plăcută.Ne-am fi dorit să vină şi ele, dar...
                Petrecerea a debutat,cum altfel decât cu discursul diriginţilor de la fiecare clasă şi cu cel al doamnei directoare,ce „ne-au avertizat”să nu cumva să deranjăm „vecinii”de la bloc.După această scurtă introducere în „studiul” nopţii,dezmăţul,cum îmi place să-i spun,a început.Odată ce întreaga echipă a fost la locul faptei,ringul s-a încins.Bon Jovi,J.Lo.,Ştefan Bănică Jr..şi mulţi alţi cântăreţi sau formaţii de muzică populară,pop,rock au întreţinut atmosfera.Desigur elementul”cheie”a fost DJ-ul care la un moment dat,a hotărât că nu mai face nicio dedicaţie,deşi nici nu trebuia să facă el vreo dedicaţie...pur şi simplu putea să ne lase pe noi cu microfonul în mâini şi aşa...
                Profesorii au fost încântaţi,dat fiind faptul că s-au distrat şi asta s-a văzut.
Pentru mine chinul l-au reprezentat tocurile oameni pentru care,dacă nu le porţi nu eşti considerată feminină(deşi moda cu tocurile a apărut mai nou şi la bărbaţi,dar asta e o altă discuţie).Ţinute elegante,dans,muzică,agitaţie,toate acestea au fost reţeta unei nopţi de vis în care cortina a căzut într-un mod frumos...Pentru că în această formulă,poate că nu o să mai fim niciodată.Dar,să nu cad în extrema cealaltă şi să „blăblăiesc” inutil,să fiu profundă şi până la urmă să vă plictisesc.Una pese alta distracţia a fost la ea acasă,noi distrându-ne la maxim.
Deci banchetul l-am putea numi şi „MAREA IEŞEALĂ”...O ieşeală de bun augur în care ne-am simţit super,super bine!
Nicoleta,Alexandra ,Mădălina,Ghionea,Roxana,Anne,Nico,Plop,Antonia,Andrei,Marius,îmi vor fi colegi,chiar dacă nu vom mai forma mereu o echipă...deşi pentru UNII sper că se va întâmpla acest lucru.
Asta nu înseamnă că cei care-mi vor fi alături încă patru ani din toamnă-ncolo nu-mi sunt dragi!...
Şi uite cum am ajuns de la banchet la o discuţie despre clasa a 8 a C...o discuţie mai delicată,din aia lacrimogenă,de care am amintit mai devreme...O blăbăială inutilă...
Şi ca să închei Banchetul a fost prima mea ieşire „IMPORTANŢOASĂ”,apoi va urma Balul Bobocilor şi banchetul clasei a 12 a...D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte