vineri, 10 iunie 2011

Mesaje…


“Was beautiful,wil be better.”,”Urmeză-ţi visul!”,”Alegerea făcută este şi va fi în favoarea ta!”,”Să nu recunoşti şarpele după sunet!”,”Baftă!”,”Succes!”,”Te iubesc!”Nu mă uita!”,”Don’t love and cry,just fuck and smile!”,”Băiatul cu basu”,”Să  ai grijă!”,”Sănătate multă!”,”Justin Bieber”,”Addiction!”Decât să-ţi pierzi timpul sperând,mai bine-ţi pierzi speranţa!”...astfel de mesaje sau numai simple semnături au“circulat”pe tricoul meu scrise cu un marcăr,cu o cariocă,cu un pix...sau pur şi simplu cu mintea ori sufletul.
                Sunt mesaje pe care nu le voi uita...Mă întrebau:”De ce trebuie să semnăm tricoul dacă rămâi aici?”.Am ridicat din umeri!N-am ştiut să le răspund.Poate fiindcă ei pleacă...Sau... poate doar pentru mine!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte