luni, 6 iunie 2011

NU MĂ MAI MIRĂ NIMIC!

Nu mă mai miră nimic şi totuşi unele lucruri mi se par de domeniul ştiinţifico-fantastic.Credeam că ştiu tot,dar mi-am dat seama că toate s-au desfăşurat în mare taină în jurul meu..sau toate au fost OK şi eu am fost “anormala”.În ora cât am aşteptat să se elibereze sala de balet,mi-am dat seama de “chestii”de care patru ani habar nu am avut!Că ştiu ori nu aceste “secrete”,nu mă încălzeşte cu nimic…Din pură curiozitate,să ştiu şi eu cum şi ce fel,că altfel prea ajung de râsul curcilor.

                M-am gândit că poate informaţia a ajuns şi la urechile mele,dar...dacă nici eu nu mă înţeleg pe mine,cum să mă înţeleagă ceilalţi...Şi biata informaţie s-a crucit când a văzut că nu am nicio reacţie.Oricum acum sunt liniştită promiţând solemn,că o să ÎNCERC deci DOAR am să ÎNCERC să nu mai fiu surprinsă de nimic...cu toate că mă ÎNDOIESC pentru că ştiu că sunt puţin lovită în freză...şi în rest n-am nimic(asta aşa ca o concluzie).Cine ştie poate mâine aflu că-s rudă cu nu’ş ce prinţi şi prinţese?Sau că am moştenit vreo avere colosală să mă cheme la antenişti ori şi mai bine la Dan Diaconescu să spun cum şi în ce fel...Să mă ţină ca serialul ELODIA suta şi ceva de episoade până am să devin o fosilă....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte