vineri, 3 iunie 2011

Primele emoţii...


Au fost constructive...Deşi mă aşteptam să-mi strice toate ,,treburile,emoţiile au fost în avantajul meu.Mă aşteptam să mă pierd,să uit totul şi să...Dar a fost diferit:nu credeam să fiu atât de calmă,atât de relaxată sub privirea domnilor profesori ce au fost în comisie.Am sta pe jar,am aşteptat cu sufletul la gură rezultatul.Eram pregătită pentru o schimbare dar...aceasta nu a venit!Ori a venit însă într-un mod frumos,la care speram de foarte mult timp.
M-am temut!De ce să nu recunosc că mi-a fost foarte frică...Din nou spun că nu mă aşteptam ca rezultatul să fie atât de bun...Când am văzut lista pe care scria ADMIS m-am bucurat dar CINEVA a avut grijă să-mi taie elanul.Şi bine a făcut(prea rapid mi se urcase la cap).Lasă...c-am să văd eu de la anu’.Hm!!!Intratu’ ca intratu’…hă’, hă’…Oricum sunt conştientă ce mă aşteaptă:o muncă asiduă…dar frumoasă!
Şi când mă gândeam că la un moment dat doream să renunţ convinsă de vorbe-n vânt.(noroc cu mama că m-a făcut să mă gândesc mai bine)…
Eu zic că astfel,se sfârşeşte un capitol frumos din viaţa mea...Începând ca altul să fie scris!Pentru că...în artă,orice debutant are firimituri din capodoperele altora!
Se pare că omida,pisica şi acrobatul mi-au purtat noroc...Şi privesc cum visul meu prinde aripi...şi nu de ceară!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte