marți, 30 august 2011

Feelings




Pare în regulă acum,după ce i s-au administrat calmantele.Doar acum.Peste un sfert de oră „îşi va reveni”. De ce suferă?N-am habar. Probabil...DEMENŢĂ.Nici nu-mi pasă,sincer. Doar că e încă un om suferind.Mi-e frică să mă apropii de el.Şi nu numai de el pentru că sunt mulţi în situaţia lui.Sunt pur şi simplu nişte anonimi într-o lume de înţeles,într-o lume de-a dreptul nebună.
Povestea acestui”suferind”?!Se citeşte pe faţa schimonosită,desfigurată şi în ochii aceia spălăciţi,lipsiţi de orice urmă de expresivitate...Sunt până la urmă:GOI.De când e aici?De foarte mult timp.La adus o domniţă foarte cochetă,parfumată şi aranjată care era însoţită de un domn.Ne-a spus doar atât:”Să aveţi grijă de el.De abia aşteptam să scap de povara asta!”
Când intru eu sau altul în acea cameră GOALĂ toţi simţim fiori pe şira spinări.Nu ştim cum va reacţiona pacientul...Acolo,în acea cameră trebuie să fie mereu doi.Prezenţa unui al treilea ar tulbura spiritele şi ar pune vieţile noastre în pericol.
În fiecare salon e câte unul.Dacă ar fi mai mulţi...s-ar face moarte de om.Să-i vezi cum se agită în cămăşile de forţă,cum vorbesc aiurea,cum caută răspuns unei întrebări,sau întrebare unui răspuns fără să-şi dea seama...fără să ştie ce înseamnă toate lucrurile...Să-i vezi GOI?!Să rămână pe viaţă...În SPITALUL DE NEBUNI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte