miercuri, 4 ianuarie 2012

Ascultă

 Ssst!Taci!Ai vorbit până acum!Acum,taci!Când ai aflat că mi-au murit cele două inimi, "ai vorbit vorbe",ai pretins că-mi eşti prieten şi eu te-am crezut când de fapt îmi propusesem de mult să nu te mai cred.Acum eu am dreptul să vorbesc.E-adevărat,poate am să pierd şirul cuvintelor,literelor,ideilor.Şi ce dacă?Ai să mă asculţi!Stai liniştit!Nu-s multe de zis!Ştii ce s-a schimbat?Pe mine mă asculţi doar tu,pe tine te-au ascultat toţi,când eu nu ştiam.Când m-am întors şi-am dorit să-i salut şi să-i întreb dacă-s bine mi-au întors spatele.Şi tu ai dorit să-mi întorci spatele!Noroc că te-am prins de mânecă şi-acum stai,cuminte-cuminţel în faţa mea ascultându-mă,om de nimic!
   Acum îţi dau voie să pleci!Pleacă,pentru că şi eu am să plec!Tu ai să pleci la cei care te-au ascultat iar eu am să plec undeva departe,de unde nu-ţi doreşti să mă întorc prea curând!Linişteşte-te!Am să mă întorc când am să fiu gata să vă înfrunt1Mă duc să-mi pregătesc atacul!Uite!Acum,când ar fi trebuit să mă asculţi cu cea mai mare atenţie,ai fugit,om cu suflet de gheaţă!

10 comentarii:

  1. Intotdeauna tradarea si vorbele in vant dor cel mai tare. De multe ori oamenii tind sa asculte pe ceilalti, indiferent daca ceilalti au sau nu dreptate, pur si simplu pentru ca cei care se ghideaza dupa multime sunt prea lasi sa traisca viata lor si au nevoie de indrumari.

    RăspundețiȘtergere
  2. E adevarat!Multi isi pierd timpul depinzand de spiritul de turma,nestiind de fapt de puterea lor,de ceea ce pot!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt momente in viata cand te simti atat de singur chiar daca traiesti viata in doi. Celalalt e o umbra, e altceva decat ceea ce trebuia sa fie de la inceput, atunci cand a hotarat sa-ti fie alaturi. Fie ca este vorba de prieten, parinte sau partener de viata. E bine sa ai puterea in fiecare clipa sa dai valoare sentimentelor si sa nu te lasi coplesita de lucruri care sa-ti murdareasca sufletul.

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai rău e că oamenii de nimic sunt majoritari, rar mai găseşti o persoană care să merite 'efortul'..

    RăspundețiȘtergere
  5. e important sa asculti pe altii si sa fii ascultat, dar cine a zis ca e usor?

    RăspundețiȘtergere
  6. Anca S.:sunt minuni oamenii care chiar merita sa fie ascultati si sa stie sa asculte!
    Lavi H.:e mai greu sa invatam sa stim sa fim ascultati!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si aia de care crezi ca merita, pana la urma iti dai seama ca nu e asa, deci nu merita nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  8. ZhaO:nimeni nu merita!trebuie sa ne gandim de cele mai multe ori doar la noi!
    C.L.M.:da,da!daca gheata ar putea sa se topeasca...

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte