vineri, 13 ianuarie 2012

Celor 12

IANUARIE:Trăiesc!Când şaptele ăsta se împlineşte,dau startul unui nou început.Trece timpul din nou peste mine.Am încercat să-l înfrunt .Nu se poate!Cu fiecare ianuarie renasc din lună şi din pământ ca un soare blând cu ochi de cărbune!Anul acesta?S-a întâmplat ceva cu totul diferit.Nu-mi dau seama ce...Să fie codul fermecat al celor 7.777.777.777 stele de gheaţă?
FEBRUARIE:Răsuflu uşurată!Urmăresc ultimul dans al fulgilor de nea.Mă surpind două lacrimi uşoare-produsul ochilor săraţi-.Cu palmele şi obrajii fierbinţi încerc să le uit.Visele îmi chinuie somnul doar 29 de zile!
MARTIE:Fluturii îşi pregătesc zborul infinit.Aş vrea să le fiu nectarul gustos şi dulce al florilor!Mai târziu floare,acum mărţişor.
APRILIE:E sărbătoare!E ziua ta,prieten drag!La mulţi ani!Şh...Suflă focul lumânărilor şi puneţi dorinţa!Nu cu mintea,cu sufletul!
MAI:Viermii prind din nou aripi şi curcubeu.Florile caută adierea văzduhului şi cântecul celor patru zări.
IUNIE:Sunt liberă!Mă stânjeneşte libertatea asta...Cu toate astea...mă cheamă marea!Timp este pentru toate!Dar marea mă vrea lângă ea!
IULIE:Risipesc între degete nisipul ce zgârie blând pielea înegrită de soare.M-arunc între valuri şi-ascult strigătul iute al pescăruşilor.Visam de mult Vama!Mă aştepta de mult Vama!
AUGUST:Cântăm împreună că e viaţa noastră.Viaţa noastră?!E de fapt viaţa mea!Chitarele îngână miile de generaţii.Mai e puţin...Regret!
SEPTEMBRIE:Se aşterne omătul sângeriu printre copaci.Auriul începe a scădea în diametru.Alerg!Încep a mă ţine în frâu ramurile pădurilor.Le-au păărsit minunile cerului...
OCOTOMBRIE:Vorbeşte dorul din sufletul celor două inimi.Ce ticăie inima...
NOIEMBRIE:Ploaia nu vrea ca eu să mă îmbolnăvesc.Nu-i nimic!Eu tot ies să respir aer rece!Respir mut!Respiraţi şi voi liniştit să nu tulburaţi somnul melcilor.
DECEMBRIE:Dormiţi şi voi acoperiţi de nea.Până şi firele de iarbă au adormit.Eu am adormit de mult...De când boxele bubuiau petalele trandafirilor.Cei 17 trebuie să fie tare speciali!Acum încep să mă relaxez la căldura focului din vatră!Somn uşor!...











6 comentarii:

  1. Toamna este anotimpul meu preferat, iar mai apoi primavara, când nu-mi pot explica, lucrurile bune care mi se întâmplă, într-un mod ciudat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cât de frumos ai scris, chiar m-ai făcut să zâmbesc :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Fiecare lună are ceva special. Luna mai este luna mea preferată pentru că e și vară și primăvară în același timp! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Anca S.:si al meu!Ador lunile septembrie si noiembrie!
    Lamaitza:sper ca te-am facut sa zambesti din inima!...
    Patratel :D: luna mai e luna florilor.Cred ca esti o persoana sensibila!

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte