joi, 19 ianuarie 2012

Din nou către tine,EU!!!

   Astăzi m-au întrebat cine sunt EU cu adevărat!Mi-ar fi trebuit mult să răspund acum ceva timp,TU ştii,nu???Azi însă...Am aruncat aşa,în fugă,câteva cuvinte strâmbe despre mine,despre tine,pe hârtia albă,apoi,am plecat tulburată pe străzi,în drumul spre acasă.Acum ceva vreme mă întrebau cine sunt.Mă bâlbâiam în încercarea mea de a-mi spune numele zgâriat pe trotuarele reci plouate cu frunze pictate de toamnă în roşu şi negru.Ei nu m-au înţeles.Probabil nici EU,nici TU. Ne-am apropiat,cerşindu-i timpului timp ca să ne desoperim minţile şi că TU eşti o parte din MINE,iar EU că fac parte din TINE.Cu greu am realizat că TU sunt EU iar EU sunt TU.Mi-au trebuit mulţi ani în oglindă...Ani de care depind ca de un vis...
    Vezi?Stau aşa pe hârtii,pe pereţi,în multe suflete,înconjurate de legi şi reguli nerespectate multe TUuri şi infinite EUri...
     

   

6 comentarii:

  1. intr-un final o sa ajungi la adevarata "tu" mai trebuie putin timp si rabdare, frumos post>:D< o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. acum nu mai am nicio indoiala,desi o sa continui sa ma caut,sa ma redescopar!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vorba Ioanei, într-un moment o să ştii fără doar şi poate, deşi nu strică să cauţi câteva piste în acest sens. ^^

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte