duminică, 17 martie 2013

Leapşă de martie.

Am primit cu mare drag de la Alexandra, leapşa de primăvară!Mulţumiri mari pentru că s-a gândit la mine.

Reguli :
1.Numeşte si mulţumeste persoanei-blogului care ţi-a acordat premiul.
2.Scrie 11 lucruri despre tine.
3.Răspunde la întrebările adresate si formulează un set nou de 11 întrebări pentru următorii nominalizaţi.
4.Nominalizeaza 9 bloguri pe care le admiri şi au mai puţin de 200 de urmăritori.
5.Anunţă nominalizarea pe paginile fiecărui blog .

11 lucruri(pe care le-am mai spus/scris despre mine).

1.Mă liniştesc citind poezii.
2.Mă stăpânesc cu greu când sunt fericită sau tristă.
3.Anotimpul care mă inspiră e toamna.
4.Ador ploaia.
5.Iubesc viaţa.
6.Urmăresc cu plăcere TOM & JERRY.
7.Mă supăr uşor când cineva face glume la adresa mea.
8.Locuiesc într-un apartament,la etajul 4.
9.Mi-aş fi dorit să mă fi născut la sfârşitul lui octombrie.
10.Îmi plac mult dulciurile.
11.În fiecare zi mă redescopăr.

Întrebările mele:
1.Există oameni în viaţa ta,care au devenit un exemplu pentru tine?
2.Crezi în prietenie?
3.Care e ultimul lucru care te-a făcut să râzi?
4.Ce calitate te defineşte?
5.Ce personaj din literatură(sau film) te reprezintă?
6.Lumina sau Întunericul.Care dintre ele a fost mai întâi?
7.Ce te determină să îţi îndeplineşti un anumit scop?
8.Obişnuieşti să dormi după-amiaza?
9.În ce anotimp te-ai născut?
10.Ce ar putea distruge prietenia dintre două persoane?
11.Te consideri o persoană norocoasă?De ce?

Întrebările de la Ascunsa:
-Sunteţi o persoană raţională ?
Într-o proporţie de 45%.
-Pe o scară de la 1 la 10 , ce rol are blogging-ul in viaţa voastră ?
9-10.Mare rol.Şi foarte important.I-am înţeles pe alţii.M-am înţeles pe mine prin blogging
-Animalul preferat ?
Probabil pisica.
-Credinţă sau nu ?
Credinţă:50%
Ştiinţă:50%
-Ce nu ai suportat niciodată ?
PARVENITÍSMUL
-Care ar fi definiţia fericirii ?
Ideal
-Ce meserie aveţi sau vă doriţi ?
Ceva ce ţine de domeniul artisitic mi-aş dori.
-Aţi avut până acum un moment " decisiv " , care v-a influenţat toată viaţa ?
Nu.Sau poate nu mi-am dat seama de momentele astea.
-Care este/a fost pokemonul vostru preferat ?
Pikachu.
-Care este partea urâtă a bloggingului ?
Nu există.

Leapşa o poate completa oricine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte