sâmbătă, 27 aprilie 2013

toate pânzele sus

zâmbesc şi mă aşez.gânduri şi false prejudecăţi.aproape plânsă.îmi lipesc obrazul de perete.20:15.ei stau pe loc.eu stau cuminte.mi-e sete.şi pentru că mi-e sete vreau să merg la pânze.păşesc timid,în şoaptă.cer o cola pe caiet.super tipul care mă întâmpină de la intrare îmi spune că niciodată nu a mai auzit de Cola pe caiet.arată bine.
-ei,lasă că auzi acum la mine...deci?
rămân goală de sete.mi-e frig!
e nouă seara.îmi continui drumul pe alee.bass-ul melodiei mă cheamă înapoi.îmi continui drumul.păsări şi fum.
-sweet child of mine

5 comentarii:

  1. Scrierile tale dezvăluie o sensibilitate aparte.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că doar sufletului tău îi era sete.

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, nu am mai trecut pe aici de mult timp.. Dar știu că acum că am trecut, am făcut bine. Deși e scurtă și nu povestești prea multe, îmi place foarte mult felul în care te exprimi. ^^

    RăspundețiȘtergere
  4. Atat de emotionant..un suflet caruia ii e sete de cineva..

    RăspundețiȘtergere
  5. Si-n interiorul meu e la fel.Pasari si fum!

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte