luni, 17 iunie 2013

lămâie

"un ceai pentru Ioana,nu e pretenţioasă..."

Şi pentru că am zâmbit,ai zâmbit şi tu-
matur şi aproape nepământesc
balade rock,drumul către eden
macii şi inelele pe vreme de secetă-
noaptea cu geamurile pătrate în cer
mansardele cu ploi...
-Balzac sau Flaubert?
-Doamna Bovary...
[...]

Şi pentru că ai zâmbit,am zâmbit şi eu-
stangaci şi aproape frumos
blues şi jazz,înotul către miazăzi
zmeul şi "râşii de vară"-
dimineaţa cu poezie,orizontul marin
pereţii cu tapetul în flori...
-Rose sau Lennon?
-Rose,fără nicio îndoială...
[...]


2 comentarii:

  1. Imi place tare mult, nu neaparat pentru ca-mi plac citricele. Si pentru ca tu ai scris asa frumos, am zambit si eu, stangaci si aproape frumos :)

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte