miercuri, 17 iulie 2013

lumină

creşti în lumină şi-n mine creşti,S..."

oh,cât am alergat despletindu-mă
de iarba cea rea.
ştiam,ştiam că până în nesfârşire
mai sunt câteva mâini de trecut
şi-n acele primăveri limpezi cu salcâmii
salutându-mă prin fereastră-îmi vor trece prin
ochii negri bufonii Commediei Dell Arte
şi cei mai frumoşi oameni ai sufletului meu
oh,ce lumină,ce lumină în noi.
alergam către tine,în vară
şi iulie aprins,stelele stinse cu Dumnezeu
Cadillacul anilor '60 condus cu stângăcie
în Eden.

Cadillacul anilor '60 condus cu stângăcie
în Eden numele-i poartă umerii rotunzi.
un cuvânt despre Zaza,un cuvânt Lulu,
eu
şi în nesfârşire,femeie.
-da,tu eşti prietenul meu
şi eu sunt prietena mea
suntem prieteni,aşa-i?

-prieteni,prieteni
mereu.




Un comentariu:

  1. Intrevad o urma de regret in "prieteni mereu" ?
    Ai un talent fabulos de a impleti cuvinte si a le da viata...
    Take care! :*

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte