miercuri, 12 februarie 2014

puţini câini atacă oameni. timpuri.

"nu e greu...să vezi că tu eşti eu"

să fii tu, tatăl meu, Mircea
să îţi răspund obraznic
şi să plâng de ciudă când mă superi
"nu vă supăraţi, aveţi un foc?"
să te aştept cu bomboane şi ciocolată
să-mi vorbeşti despre Cuba.

seara trecută mi-ai strâns
braţul tare, tare,
mi se făcuse frig
simţiseşi.

îmi aşezaşi trupul
pe umerii tăi
"sus, copilă, sus, soare frumos ce-mi eşti, sus "
învăţându-mă pe degete cerul
constelaţiile şi sfinţii din ceruri.

când mi te-ai adresat pentru prima dată cu "domnişoară"
am plâns două nopţi
urându-mi curbele trupului
urându-mă toată;
ai înţeles că greşiseşi
şi m-ai dus la bâlci
unde am mâncat îngheţată şi vată
pe băţ.

aşa ai ştiut
că sunt fericită.

5 comentarii:

  1. "seara trecută mi-ai strâns
    braţul tare, tare,
    mi se făcuse frig
    simţiseşi." - dar nu erau cumva fiorii de prin corp, de la emoții?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a placut imaginea, ai un gust unic la imagini si cuvinte. Seara frumoasa si idei scumpe!
    Liuba x

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-a fost dor de emoțiile tale. Și pentru că am scapat de sesiune pot să-ți devorez rândurile în tihnă!

    RăspundețiȘtergere
  4. timpul copilariei,unde fericirea era atat de simpla,formata dintr-o vata pe bat. :) frumos, imi era dor de cuvintele tale.

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte