duminică, 30 martie 2014

antiteze

"HL kiss of fire"

îmi cumpără suc, prăjituri
şi portocale ştie
simte faptul că
nimic nu dovedeşte c-am să fiu
un om reuşit, halal reuşite
într-un om ratat
(are dreptate)

soarele rânjeşte
mergem în parc
fac un tur de forţă, de întreţinere
sunt tare plicticoasă
în dimineaţa aceea plecasem
de acasă cu o senzaţie de primăvară
caldă şi moale

"vorbeşte-mi despre tine"
mi-a spus
am zâmbit, i-am dat un brânci
în joacă "despre morţi numai de bine"
i-am zis, el păşea
cu râsul himeric, perfect.

lăsasem pe marginea cănii de cafea
zaţ... la ceainărie mirosea a mosc
şi a frunze uscate
doişpe a şaptea două mii paişpe
cam atunci.

în lumina jaluzelelor verzi
am iubit pescăruşii şi florile de muşeţel
împeună.




Un comentariu:

  1. Ce mult imi place!!!
    iar cel mai mult imi place: "vorbeşte-mi despre tine"
    mi-a spus
    am zâmbit, i-am dat un brânci
    în joacă "despre morţi numai de bine"
    i-am zis"
    GANDURI FRUMOASE SA AI! XXX

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte