vineri, 18 aprilie 2014

pulbere

"Te rog, desenează-mi o oaie".

nu mai auzisem de examenele acelea
ştiţi voi bine, pentru pregătirea limbilor străine
modul sigur în care să te faci de "doamne ajută"
aaa, atunci aflasem şi că  "NIETZSCHE"
are o pronunţie desăvârşită şi că
toate cunoştinţele mele filosofice
sunt anulate, fir-ar

"ştii", i-am spus "încep să mă obişnuiesc cu
râsul meu prost şi cu un "nu ştiu" idiot legat de
gură" e supărător şi deprimant dar cu timpul
te înveţi, înveţi şi uiţi şi lucrurile rămân aşa

...

o broşură cu suflet, jazz şi poeme
metamorfoze sufleteşti atât de fragile
teribilul tău râs
apendicele îi apăsa trupul
trupul de femeie în călduri,
îmi amintesc că mi-au promis 50 de lei
să-mi ţin gura
după un sfert de oră bagajele erau aproape gata
fluture, fluture, fluture.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte