marți, 1 aprilie 2014

timpuri

"pe malul Senei învăţasem zborul"

orice apropiere care implică
mai mult de o respiraţie
şi jumătate între un băiat
şi o fată- e periculoasă.

am ajuns într-o dimineaţă
acasă după o noapte lungă
maică-mea mă aştepta pe marginea
patului, fuma faţa-i era chinuită de cearcăne
parcă mai rău decât în alte zile, zile de boală
şi chin în care o supăram şi plecam
trântind uşa.

i-am spus
"oamenii ar trebui să înveţe
să nu mai aibă aşteptări de la mine"
înger de copil.

bijuterii, eşarfe şi parfumuri
franţuzeşti
sufleteşte-sunt
o cauză pierdută
vremuri grele, dragule, vremuri grele.

2 comentarii:

  1. Asemenea...sufletește- sunt o cauză pierdută.

    RăspundețiȘtergere
  2. Incarcate de simboluri ce mi le gasesesc ingemanate, versurile astea ale tale...ciudat cum iti regasesti franturi de ganduri si intamplari in locurile unde te-ai fi asteptat mai putin...
    Imi place!

    RăspundețiȘtergere

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte