marți, 17 iunie 2014

gânduri

"ce fum mai iese din tine iar eu spre ce ruine mă îndrept"- Marius Aldea

pe tine te ştiu
cumva, nu ştiu cum aseară
mi-a căzut un dinte în vis
semn rău mi-au spus bătrânele
aş fi vrut să ştiu că 
eşti bine "cum îţi mai merge?"
bombăneai ceva, în dimineaţa 
aceea m-am gândit la tine, am
înjurat în gând, mi-am muşcat limba
nu închide ochii, da' eu i-am închis
şi-am fost la tine

la scrisori n-ai răspuns niciodată
începusem să îmi fac griji
am desenat o hartă
a tâmplelor şi mi-am 
văzut de drum, dureroasă lovitură
aşa-i, mai pe seară am răsfoit o carte, 
nişte reviste, în cafenea era linişte
m-am gândit la tine, tipul de vis-a-vis
căuta o adresă, a trecut strada
de unde ştii, poate eu
sunt capătul drumului
tipul acela mi-a amintit de tine

pachetul de ţigări îi aluneca
din buzunare.







Un comentariu:

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte