vineri, 13 iunie 2014

nebunie

"Je n'suis pas folle..."

dacă m-ai fi cunoscut acum un an
ţi-aş fi răspuns obraznic, mi-aş fi dat ochii
peste cap şi te-aş fi strâns în braţe
la urma urmei, uciderea prin sufocare nu-i
o crimă; te-ai înecat aş mai fi avut o şansă
la a doua mea viaţă de scârbă, de silă şi
de capăt al drumului

în capul meu mirosea a flori de cireş
a şampon bărbătesc şi a cameră de studiu
cu hârtii, pixuri colorate şi notaţii abstracte
fără nicio legătură cu examenele
o să arunc tinereţe pe marginea şoselei
trotuarul, domnişoară, trotuarul
greaţă să-mi fie, greaţă

ce bine că sufletul mi-l legasem singură de
trupul meu cu ace şi vânătăi, mi-am bătut un
cui în călcâi, "stai o clipă să-ţi povestesc despre
cei ce-mi salvaseră sufletul"


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte