marți, 23 septembrie 2014

.

Ia te uită la macii mei! Azi e zi de primăvară adevărată...

m-am gândit la tine
ca la copiii copiilor mei
cu gândul din șapte în șapte minute
să nu cumva să mă sufoc am visat un înger
noaptea trecută pe la patru cu noaptea în cap deci
parcă somnul a fost mai profund
în lumină, omul se cunoaște cel mai bine
am adormit încălțată două nopți la rând
am păstrat florile și când mi-ai făcut cu ochiul răsfoiam
albumul cu poze

ambalajul de la ciocolată era moale
ana m-a întrebat dacă îi dau voie să se cațere
urcă-te greu să o faci să tacă
cum exersezi ieșirile
și sărutul cu ochii închiși
teo m-a adus acasă mai târziu
decât de obicei din pandișpan
răsăreau fluturi albaștri cu ochiul ca la
bufnițe , toamna.

niciodată n-am să ghicesc
ce e între tine și tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

conducem cadillac-uri în vise de noapte

conducem cadillac-uri în vise de noapte